Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ ÜYE YORUMLARI



sağlıklı zayıflamak için

Kilo Bekçiliği;
Bir hafta öncesine kadar neden kilo veremediğimi, neden zayıflayamadığımı ve bunun akabinde ne denli kendime kızdığımı bir Allah biliyor… Ben bu kadar aciz bir insan mıyım, kendime neden dur diyemiyordum! Bu kadar azimli bir yapıya sahipken “neden neden!” diye hayıflanıyordum. “Bu yükü, külfeti ne zaman atacaksın üzerinden!” diyordum. Allaha yalvarıyordum Rabbim bana bir yol göster ve başarmamı nasip et diyordum ama biliyordum ki Rabbim kullarını çok sever. Ama çaba göstermeliydim, arayış içinde olmalıydım ki Rabbim bana nasip etsin ve bir arkadaşımın yanına gittim ziyarete. Kendisi bayan terzisi ve arkadaşım ne denli zayıflamak istediğimi biliyordu. Bana bir kişiden bahsetti. Kilo bekçisinden bahsetti ve ben çok merak ettim o arkadaşı öğle paydosunda gelebilir mi bir görüşme ayarlamasını istedim ve sağolsun görüşme o gün sağlandı. Arkadaş bana biraz anlattı ve ben sana nasıl anlatabilirim yaşaman gerekir dedi 30 kilo verdiğini söylediğinde gözlerindeki mutluluk görülmeye değerdi ve ben o gözlerdeki ışıkla size müracaat ettim ve hemen ikizimi de buna teşvik ettim. Ve kilo bekçim  sen bana Allah’tan dilediğimin gerçekleşmesi için bana gönderilen çok değerli ve beni mutluluğa ulaştıracak hazinemsin. Bana ne derece vücudum için ve beynim için yararlı bir okadar bilinçli bilgiler verdin ki, 1 hafta olmasına rağmen beni bu kadar bilinçlendirmen ve kendime yaptığım kötülüğün ne kadar zararlı olduğunu gösterdin. Biliyorum öğreneceğim çok şey var ama biliyor musun bana kendi değerimi yaşattın, bu kötü durumu haketmediğimi gösteriyorsun.  Gelişerek değişim evet tam benim istediğim bir program. Önce inanmamıştım fakat ön yargılı olmamak gerekiyormuş bunu anladım. Omder ailesine çok ama çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız… Sadece benim için değil, çocuklarıma ve çevreme de etkiniz büyük.  İyi ki varsınız…

ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder