Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

27.2 Kilo Zayıflama Süreci 83 cm İNCELME–Sıkılaşma Programı

Mevcut üyeliğim sürecinde Zayıflama Okulu eğitimleri sayesinde 24-25 kilo zaten vermiştim. Vermek istediğim birkaç kilo kalmıştı. Bu kiloları vermekte zorlanıyordum, aslında zorlanmak denemez, belki de psikolojik olarak hedefe daha hızlı ulaşmak demek. “Programımın sona ermesi demek.” Bana bu kadar yararlı olan programımın sona ermesini istemediğimden olsa gerek, o birkaç kiloyu vermek için çok da çaba gösterdiğim söylenemez. Hatta programımın bittiği gün, kilobekçimin beni birkaç gün daha yalnız bırakmayacağını söylemesi aşırı gergin olan beni rahatlattı.
Programımın son 7 günündeki bu duygularla 62'den 58.8'e indim yani hedefime ulaştım sayılır. Ancak kilomu biraz daha sabitlemek istediğim için bir hafta ara verdim.

DEVAMI İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder