Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

30 kg. ZAYIFLAMA ve 84 cm İncelme – Sağlıklı Kalıcı Kilo Verme 100 GÜNDE 30 kg. ZAYIFLAMA ve 84 cm İncelme – Sağlıklı Kalıcı Kilo Verme

kalıcı zayıflama tekniği için tıklayın
Not:  Not 100 gün sonrası üyeliğinin devamında şuan toplam verilen kilo 33 kg. olmuştur. Resim değişimi 33 kg. zayıflama  durumunu yansıtmaktadır. 

resimli hikayesi için TIKLAYIN
*Aşağıdaki başarı mektubu 30 kg vermiş halinde tarafımıza teslim edilmiştir.


KİLOBEKÇİLİĞİ KAVRAMI: İlk olarak bekçilik terimine karşı olduğumu belirtmek istiyorum. Bekçi; bir şeyi bekleyip, korumakla görevli kimse anlamına geliyor. Ben o nedenle ‘kilo kovucu’ demeyi tercih ediyorum. Çünkü kilo kovucu; kiloları kovuyor,beklemiyor,bekçilik yapmıyor.

   Kilo bekçiliği ;benim gibi düzen içerisinde büyük dünya devi firmaların diyet tuzaklarına batıp batıp çıkan, diyetisyen adı altında her gün bizim gibileri obeziteye bir adım daha yaklaştıran, mezoterapiydi, oksijen terapiydi velhasıl, sonu terapiyle biten tüm sistemlere karşı bizim gibi hem maddi hem de manevi olarak çökmüş insanların doğruyu bulmaları için yol gösteren, taktığımız at gözlüklerini çıkartarak bakış açımızı değiştiren, her birimiz çok iyi yüzücü  olduğumuz halde yıllardır bizlere gösterilen hedefin yanlış olması sebebiyle bir türlü karaya çıkamamış insanların, doğru hedefle kara parçasına ŞAMPİYON olarak çıkaran, ‘içimizdeki gerçek bizle’  bizi tanıştıran, her zaman içimizde var olan ama farkında olmadığımız gücü ortaya çıkaran, bizleri sömüren çarkın içerisinde daha önce hiç duymadığımız ama zayıflamamız için çok önemli olan terimlerle bizleri tanıştıran, kilo kovucular için daha söylenebilecek  o kadar çok şey var ki…

Onlarda bizim gibi, bizi anlıyorlar, empati kurabiliyorlar, bizim geçtiğimiz yollardan bir zamanlar onlarda geçmiş ve başarmışlar... Zaman içerisi de tüm doğru bildiğimiz yanlışlarımızı resetleyerek, zihnimize yeni bir format atıyorlar. Bunun sonucunda da değişerek gelişimi yakalıyor, mevcut bulunan tüm sistemlerden çok daha hızlı, doğal yoldan, sağlığımıza sağlık, gücümüze güç katarak, keyif alarak, mutlu ve pozitif bir şekilde  zayıflamamızı sağlıyorlar. Nasıl mı yapıyorlar ? Her sıkıştığımızda, onlara sorduğumuz sorulara sabırla verdikleri cevaplarla, yanlışlarımızı, doğruya çevirmemize yardımcı olarak, kilo verirken çok önemli olan hedefe odaklanmamızı sağlayarak, bilmediklerimizi öğreterek, gelişerek değişmemizi sağlıyorlar. En önemlisi “vücut Kimyası Yönetimi” eğitimleri ile bedenin zihni yönetmesini değil, zihnin bedeni yönetmesinin nasıl yapılacağını öğretiyorlar…  Doğru miktarda insiyatifi kullanarak, yasak psikolojisinden uzak ve asla diyet yapmadan, hayatın içinde, hayatın her rengini yaşayarak ve keyfini alarak, ancak  bedenimize zarar vermeyecek şekilde, gerektiğinde YEMEME keyfini de çeşitli örneklemelerle ve model eğitim sunumları ile öğreten, takip kontrol sistemi ve gelişerek değişim motivasyonu ile büyük değişimi yaşamamıza vesile oluyorlar.
 
KİLOKOVUCUM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİM: Benim kilo kovucum en süper kahramanlardan daha süper! NEDEN mi? Belki geceleri Batman gibi uçamıyor, belki süperman gibi x-ray görüşü yok! ya da spiderman gibi yüksek binalara tırmanamıyor…

Ama benim kilo kovucumun dünya üzerindeki hiç bir kahramanın sahip olmadığı bir özelliği var, beni uyurken bile zayıflatıyor…
 
En değerli öğretmen oldu bana… NEDEN mi? Bugüne kadar sırf rant için bana dayatılmış olan yanlış, kokuşmuş ve günden güne beni felakete sürükleyen, mevcut sistemin yanlışlarını bana gösterip, doğruları görmemi sağladığı için.

  Çemberin içinden çıkıp, kuşbakışı bütünü görmemi sağladı. NEDEN mi? çünkü o da benim yaşadıklarımı yaşadı. İçeri de kalırsam, hep başa döneceğimi o da biliyordu. Bana hayatımda alabileceğim en güzel hediyeyi verdi. Artık bütünü görebiliyorum! Yüzüm hedefime dönük, kesin kararlıyım ve gelişerek değişiyorum…

   Gelişerek değişmemi sağladı. NEDEN? Benim zayıflamanın mide ile alakalı olduğunu düşündüğümü bildiği için. Hâlbuki önce benim beynimdeki kalorili düşüncelerin zayıflaması gerektiği için. Zihnimi özgür bırakmam gerektiği için. Beynimin içinde beni tutsak etmiş yanlışların benim zayıflamama izin vermeyeceğini bildiği için. Gelişmezsem, değişemeyeceğim için.

  Kendime hep güvenmemi istedi. NİÇİN? Kendime inanmaz ve güvenmezsem başaramayacağım için. İçimde var olan potansiyel enerjiyi bulup ortaya çıkarmam için. Başarımın, kendime güvenirsem onun peşine takılıp geleceğini bildiği için. Mutluluğun ve huzurun kendine güvenle dost olduğunu bildiği için.
  
   Zor anlarımda hep destek oldu. NEDEN mi? Gereksiz şeylere üzülerek yaşadığım anı kaçırmamam için. Sıkıntı ve stresle bedenimi davul gibi şişirmemem için. Kendimi fokusladığım hedefimden sapmamam için. Bizlerin dert etmeye çalıştığımız şeylerin aslında, kendi kuruntularımız olduğu için…

İlk günden bu yana arkadaş oldu. NİÇİN? benim gibi şişman psikolojisi ile hırpalanmış, oradan oraya savrulmuş, ümitsizlik içinde kıvranan, ne yapsa başaramamış bir insanın nasıl yaralandığını bildiği  için. Yaraları nasıl sarmasını bildiği için… Spor yaparken canım sıkılmadan 30 dk. daha fazla bisiklete keyifle binmemi sağladığı için… Yorgunsam, bitkin hissediyorsam, pozitif enerji verip, kendime gelmemi sağladığı için…

 Bana inandı ve güvendi. NEDEN? Benim bundan sonraki hayatımı şişman psikolojisi altında ezilip, büzülüp yaşamak istemediğimi anladı. Uzun, mutlu ve sağlıklı bir hayat yaşamak istediğime inandı. Güvendi çünkü; tam bir teslimiyet ile kilobekcimi dinleyerek, içimdeki soru işaretlerini bir kenara bırakarak ve tüm öğrendiklerimizi unutarak,  hayatımda attığım her adımı, içtiğim her yudum suyu hedefime odaklanarak yaşadığım içtim. Hedefimi şaşırmadım adım adım her gün son hedefi yaşamak için aynı heyecanı kaybetmediğim için…

 İlk günden bu yana coach oldu. NİÇİN? Sanırım aslında dünyaya gelişimizde ve var olma yarışında hepimizin birer şampiyon olduğunu düşünürsek, O benim şampiyon olduğuma inandı ve beni de inandırdı. Başarmamı ve gerçek bir ŞAMPİYON olmamı sağladı.

Aslında NEDENLERimiz ve NİÇİNLERimiz hiç bitmiyor! Benim kilo kovucum
Nedenlerimin  ve niçinlerimin cevabıdır bana hayatta…

(Not: valla coach elin yabanı, bi çaya bile ‘ne anlamlar yüklüyor’, ben sizin gibi hayatımı değiştiren bir insan için ancak bu kadar yazabiliyorum.)
  yazının devamı için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder