Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

Kalıcı Zayıflamak İçin Yöntem-5 Ayda 55 Kilo

Kalıcı Zayıflamak İçin Yöntem
    Annem beni çıldırtıyor, hergün başımın etini yiyor. Yatağımdan kalkamayacağımı, artık bir müddet sonra yürüyemeyeceğimi söylüyor. Ekmek yemememi istiyor ve önlemeye çalıştıkça ben yiyorum. Benim en çok yediğim ve sevdiğim şey ekmek. Onu yemediğimde tok hissetmiyorum kendimi. Çevremde pek destek görmüyorum ama bol bol köstek var!
   Kalıcı zayıflamak için uğraşıyorum ama yememeye yönelik hiçbirşey yapmıyorum. “Artık aldın alacağın kadar kilo,özgürsün.” diyorum. Hatta bu bazen beni rahatlatıyor bile. Ara sıra yaptığım egzersizleri çabadan sayıyorum. Zayıf olsam kiloma dikkat ederdim diyorum ama şimdi neyine dikkat edeyim ya da hangisine diyorum kendime:) Böyle manyaklık var mı? Benim gibi bir insan?
     Kalıcı zayıflamak için yöntem arayılına girdiğim günden buyana kimbilir ne kadar harcadım. Hep boşyere. Kalıcı zayıflamak için yöntem diyettir dedik; eve o güne kadar almadığımız yiyecekleri aldık getirdik diyet menüm için ama sonuç: kilo aldım! Kalıcı zayıflamak için yöntem zayıflama hapı dedik; sipariş verdik, cep boşaldı ama mideme maşallah! Hiçbirşey tok tutmuyor beni!
    Bugüne kadar herkesten şunu duydum “Çok güzel bir kızsın, keşke biraz zayıf olsan”. Bir de böyle bir güven de vardı bende. Böyle de olsam insanları etkilerim diye. Evet insanları etkiliyorum ama maalesef kendimi tam anlamıyla iyi hissetmiyorum ki böyle. Mesela ata binmek istiyorum ve en çok dans etmek. Çok yetenekliyim ama görsel açıdan uygun olmuyor şuan dans etmem. Duygusal ilişkilerde rahat olamıyorum, rahat olamadım. Şuan zaten hayatımda kimsenin olmasını istemiyorum. Ben böyle kendimi beğenmiyorum ki birini hayatıma alayım.
 Bu arada kızartma falan yiyorum ne olur ne olmaz, şimdiden yiyeyim diyorum. Hayatımda yemeğin hatta lezzetli yemeğin yeri büyük. Muhtemelen yerine koyacak başka birşeyim yok. Bir de ailem, özellikle annem yememem konusunda çok baskıcı. Bu beni sıkıyor ve inadına yiyesim geliyor.
  Diyet anlayışı bana ters. Modomod bir yaşamı sevmiyorum. Dayatmalar, zorlamalar bana göre değil. Kendim kafamda bitirmeliyim. Ama artık gerçekten o gücümün kalmadığını düşünüyorum. Birşeylere başlamak benim için çok zor. Başladıktan sonrasında da motivasyona ve psikolojik desteğe ihtiyacım var.
   Artık hiçbir zayıflama yöntemine inanmıyorum. Ancak bir sihirli değnek dokunsa zayıflarım benL
      Kilo benim için hep problem oldu. Zayıfken bile ne yesem acaba kilo alacagım mı diye düşünmekten artık yemek yemekten hiç zevk almıyorum.
Çok fazla sosyal yaşantım ve arkadaş grubum var. Onlarla çok uyumluyumdur ama misafirim çok olduğu için genelde kendimden fedakarlık ederim ve onlar için programımı bozabilirim ve çevremdeki tüm insanların hiç kilo problemi yok yani diyet yapan yok. Hadi şuraya gidelim şunu yiyelim dediklerinde hayır diyemiyorum.
    Kalıcı zayıflama yöntemi arıyorum. Biri bana yardım etsin lütfenL

Kevser Yılmaz
Ordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder