Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Çarşamba

33 Kilo Zayıflama! "Bu işin en güzel anlatımı beynimize atılan formatın ta kendisidir."

Kilobekçiliği benim için; yeniden doğmak demek, hayatımdaki yaşamımın dönüş noktası gibi hayata gözümdeki perdeleri kaldırarak yeniden başlamak demektir. Hayal etmeye çalıştığımda nasıl bir eğitim, nasıl bir bakış açısına sahip bir insan başka bir insana bu kadar değer katabilir, anlayamıyorum daha çok tadını çıkarıyorum. Hangi üniversite bölümünden mezun ya da hangi eğitimi almış bir insan bu kadar donanımlı aynı zamanda karşısındaki kişiye adapte olarak doğru yönlendirebilir ki, bu sorunun cevabı yok. Hayata daha ışıl ışıl bakan elindekilerin kıymetini bilen aldığı her nefesin kıymetini anlayan bir olmama sebep olan benim için yüce biridir.
HK Performans ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ olan KİLOBEKÇİLİĞİ Programına başlamadan önce, benim için hayat daha çekilmez, daha çözümsüz rüzgârın götürdüğü yere savrulan biriydim. Sadece önünü görebilen yarını göremeyen biriydim.


Bu nedenle bence sadece Kilobekçiliği demek kilo bekçilerimize haksızlık olur çünkü Kilobekçilerimiz bizim sadece Kilobekçilerimiz değil, vücudumuzdaki kiloların yanı sıra asıl ruhumuzdaki kiloların Kilobekçileri, bilinçaltımızı rahatlatmamızı boşaltmamızı sağlamaktadırlar. Bu işin en güzel anlatımı beynimize atılan formatın ta kendisidir. Ben Kilobekçim sayesinde 35 yaşımda bir kez daha doğdum. Bu doğuşum da hayatımı çok daha bilincinde her nefesimin değerini bilerek yaşayacağım bir ömre “merhaba” dedim. Bunları da sevgili meleğim biricik Kilobekçimin ışığında buldum :)
K.Ö.


ALINTI: Okumuş olduğunuz KİLOBEKÇİSİ değerlendirmesi Online Zayıflama Sistemi olan Kilobekçiliği üyesi K.Ö. tarafından yazılmıştır. Daha fazla kalıcı zayıflamayı başarmış üye yorumu ve zayıflama başarı hikayesi okumak için www.hk.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder