Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Cuma

KALICI ZAYIFLAMA YÖNTEMİ 2013, HIZLI VE SAĞLIKLI ZAYIFLAMAK İÇİN MUTLAKA İNCELEYİN

GELİŞEREK KİLO VERME
Evet, bakıyorum da; bu zamana kadar okul yıllarımda en çok şişman olan arkadaşlar dereceliydi… Ya da ilk ona girenlerin büyük kısmı kiloluydu. İnsanlar, bedenen kusuru fark edince belki de kabul görmenin ve onları susturmanın yolunun bilgi fakını açarak, eksiye artı ekleyerek, eşitleneceğini düşündüğümüz için böyle olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca zayıf olup başarılı arkadaşlar, bilgilerini paylaşmazken, kilolu arkadaşlar ben dahil, hep insanlara yardım eden, bir şey öğreten kişilerdik. Yani aslında hep kendinden veren tipler… Aslında bakıyorum durum, şu filmlerdeki çirkin tipler gibi, hep kendinden veriyor, ama sonra güzelleşince gerçek dünyayı görüyor. Sağlıklı beslenmeye başladığım günden bu yana gördüm ki, çok az yemek ile ayakta duruluyor ve aynı performans gösterilebiliyor. Bakıyorum, artık en çok konuşulan programlanan konu şimdi 'ne yiyeceğiz?' olmuş… Günün büyük kısmının sohbet konusu. Belki de fark etmeden biz çocuklarımızı kilolu yapıyoruz ve çevremizi de... Hiç kimse diğerinin ne kadar az ya da çok su içtiğine karışmıyor. Ama yediğini kıyaslıyor, kendince sağlıklı değil, az ya da çok yorumu yapıyor. Anladım ki, bu beslenmeyi standart’a sokmakla, kilo ve boya göre enerji hesaplaması ile, baştan çözüme yanlış yaklaşıyoruz.  

Makalenin tamamı için TIKLAYINIZ 
Şöyle bir derinlemesine düşünüldüğünde herkesin idrak edebileceği derecede açık durumlar vardır;zayıflama vaadli diyet listeleri dağıtan kimi diyetisyenlerin kilolu olma gerçeği gibi. Peki bu diyet listeleri sizce zayıflatır mı? Zayıflatmaz, medem zayıflatıyor siz neden kilolusunuz? Gelişerek zayıflama olmadıkça kalıcı zayıflamadan söz edilemez. Hızlı ve kalıcı zayıflamak için online kilobekçiliğine başvurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder