Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

KALICI VE SAĞLIKLI ZAYIFLAMAK İÇİN ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ-ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ ZAYIFLAMA BAŞARISI

online kilobekçiliği
17 yıl sonra ilk kez 6 ile başlayan kiloları görmüş bulunuyorum. Bu mutluluk paha biçilemez. Ve eklemek istiyorum,
HER GERÇEĞİN BAŞINDA BİR DÜŞ, HER DÜŞÜN ARDINDA BİR BEDEN VARSA;
BENİM DÜŞLERİMİ DE GERÇEK KILAN KİLOBEKÇİM ve HALİL BEYE
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... ;)

Süreci hala devam eden bir üye yorumu...

Üç bin tane kitap okumuş, üç tane yazmış, okudukça da her şeyi öğreneceğini zannetmiş bana, beynime doldurduğum binlerce bilgiden hiçbiri yardımcı olamıyordu artık. Hayatımın anlamını, yaşadıklarımın nedenlerini bilmek, anlamak, kontrol etmek istiyordum ve bu duyguları gerçek ile karıştırıyordum. Çaresiz hissediyordum. Bir şeyleri ertelemenin hüznü büyümüş büyümüş beni aşmıştı.
Bu duygularla çıktığım ve yıllarca süren obezite yolculuğumda karşıma çıkan doktorlar, psikologlar, diyetisyenler, akupunktur uzmanları, liposuction, mide balonu, ilaçlar, bitkiler, zayıflama merkezleri, detoks programları… Evet, hiçbiri yardımcı olamıyordu şimdi bana. Oysa birilerinin benim iyiliğim için gerekli olduğuna karar verdikleri şeyleri bunca yıldır sorgulamadan kuzu kuzu uygulamıştım. İşte yarın bugün oldu ama hiçbiri yoktu ortada. Üzerimden çıkartamadığım o kocaman zırhım da artık iyice ağır geliyordu, hep güçlü olmalıydım.  Saklanıyordum zırhımın ardına ve güçlü maskemle mutluluk gülücükleri dağıtarak çıkıyordum yaşama.
İşte böyle bir zamanda karşıma çıktı kilobekçiliği… İlk öğrendiğim şey çok bildiğini sanmanın büyük tehlike olduğu idi. Kilobekcim gelişerek değişmeden ‘DÜŞÜNMEK ZARARLIDIR.’ diyordu.  Dionysius de, ‘cahillik ışık saçar’. Yani  ‘cahilliğe ışıma’ demiş ya.
Neden? Bilmeme durumunda olduğun zaman yeni bilgilere açıksındır, her zaman öğrenirsin ve gerektiğinde öğrendiklerini ardında bırakır yeniden, yeniden, yeniden öğrenirsin. Bunları defalarca okumama rağmen anlamını ilk kez fark edebilmiştim. Ama öğrenme öyle sancısız olmuyordu, kilobekçimin kafama defalarca balyozla vurması gerekmişti bunu anlayabilmem için.

DEVAMI İÇİN LÜTFEN TIKLAYIN 


Sağlıklı ve kalıcı zayıflamak için en iyi ve en güvenilir yöntem online kilobekçiliğidir. Yaşadığınız yer neresi olursa olsun online kilobekçiliğinden faydalanabilirsiniz. Online kilobekçiliği sizlere oturduğunuz yerden zayıflama imkanı sağlar. Gelişerek zayıflama ayrıcalığını yaşamak için hemen şimdi online kilobekçiliğine üye olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder