Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

Kalıcı Zayıflamak İçin Yöntem Arayışı : 3 Haftada 18 Kilo

Kalıcı Zayıflamak İçin Yöntem
  Ben küçükken çok zayıfmışım. Beni şişmanlatmak için ailem çok uğraşırmış. Keşke uğraşmasalardı. Gerçi onlara da yazık, boşa uğraşmışlar. İlerde kızlarının obez olacağını nerden bilsinler... Lise yıllarımda normal kiloma ulaşmıştım. Hatta hafif kilolu da sayılıyordum. Sonra peşinden üniversite yıllarım fast-food ürünleriyle tanışma anım... Daha sonra her gün her gün fast-food...
 
Beni umutsuzluğa düşüren başarısız, anti-sosyal olmamı sağlayan kavram... .Hayatımda duymak istediğim tek şey “Ne kadar zayıfsın böyle, nasıl zayıf kalabiliyorsun anlatsana, sana gıpta ile bakıyoruz” demeleri.
 
KALICI ZAYIFLAMAK İÇİN EN ETKİLİ YÖNTEM
   Ama bir süre sonra anladım ki onlar beni sevmiyor; şişmanlamamı, kötü görünmemi sağlıyorlar. Ha bırakabildin mi diye sorarsanız hayır! Artık çikolata krizleri, fast-food birbirini takip etti ve ben 85 kg olmuştum. Bir zaman sonra biraz kilo vermek için için uğraştım çünkü artık işe girecektim. Sonra anladım ki başarı çok da önemli değil, fiziksel görünüş daha önemli. Belli bir süre çalıştım sonra yine evdeyim. Herkes şişmanlamışsın dedikçe daha çok yiyordum. Sohbet ortamlarında arkadaşlarım “Ya ben de kilo aldım, aa zayıflamam lazım” diyorlardı. Oysa ki zayıf olmalarına rağmen... Artık görüşmek de istemiyordum kimseyle... Daha sonra çarşıda pazarda yakalarına rozet takıp ellerinde garip şişelerle su içen adamları görüyordum. Tabi o anda şişmansınız ya “DENİZE DÜŞEN YILANA SARILIR” mış tabi ben bunu da daha sonra anladım. Horballife kullanmaya başladım ama o beni doyurmuyordu aksine midemi ağrıtıp bulandırıyordu. Onu da bıraktım ama niye sürekli yanlış yapıyordum bilmiyorum. Kalıcı zayıflama yöntemi arıyordum, gerçekten kalıcı olacak bir yöntem... oysa hiçbirşeyi uygulamayan geçiremeyen bir insan olarak bir yöntem bulsam bile uygulayabilecek miydim bilmiyordum...

KALICI ZAYIFLAMAK İÇİN EN ETKİLİ YÖNTEM
   Bana çok yardımcı oldu dış görünümümle değil beynimle, duygularımla ilgilendi.Ama bir türlü çevremdekiler susmuyordu. “Güzel ama şişman, iyi kız ama şişman”! Ya ne büyük bir kusurmuş şişmanlık! Artık bu çevremdekilere eşimin ailesi de katılmıştı. Onları da anlıyordum, zayıf bir gelinleri olsun isterler ama ben obezim. Daha sonra evlendim tabi daha da kilolu olarak... Artık kimseyi takmıyordum ve  daha çok yer olmuştum.İş hayatımda olumsuz etkiliyordu kilom beni. Çok zayıf insanlar bile rejim yapıyordu. Ama ben nerdeeeee! Dalga geçiyorlardı benimle ama ben aldırmıyordum. Ben de onların zekâsıyla dalga geçiyordum. Arkadaş dediklerimin “Eşin seni iyi ki boşamıyor, ben olsam bir gün durmazdım” demeleri iyice sinirimi bozuyordu. Artık kişilik çatışması yaşıyordum. Aciz, yardım bekleyen,umutsuz kilolarımdan nefret eden ben dışarıya karsı gayet güçlü, kilolarına sahip çıkan hiçbirşeyi takmayan biriymiş gibi göründüm. Artık içimde iki Aslı var ve bir karakterim diğerini alt etmeye çalışırken ben eziliyorum.

   Kalıcı zayıflamak için yöntem arıyorum. Lütfen bana yardım edin... Özgüvenimi kazanmak, bana yöneltilen eleştirileri cevaplandırabilmek için kalıcı zayıflama yöntemi arıyorum...

    Aslında renkli bir kişiliğim vardır. Sosyal bir insandım ama Şartlar ve kilolarım artık sosyal olmamı istemedikleri için zamanla asosyal bir insan oldum. Aslında her zaman hayata karsı güçlüyümdür. En azından şükretmesini biliyorum. Başıma olumsuz bir olay geldiğinde bile bundan ders çıkarmasını biliyorum ve aynı hatayı bir daha kolay kolay yapmıyorum. Şişmanladıktan sonra çift karakterim olduğunu düşünüyorum. O  eski Aslı iyi güçlü ama bir taraftan dayanıksız, başarısız... Kişilik çatışması altında eziliyorum. Yaşamayı seviyorum ama kilolarımla asla!Kilolarımı bu kadar dert ederken neden başaramıyorum zayıflamayı bilmiyorum...En olumsuz özelliğim işte bu. Farkında olmak ve hiçbir şey yapmamak... Sonuç olarak bana dokunmayan yılan bin yıl yasasın felsefesiyle gidiyoruz.


   Bu kiloda çocuk sahibi olmayı asla düşünmüyorum. Kalıcı zayıflamak istiyorum, kalıcı zayıflama yöntemi arıyorum. Lütfen bana yardım edin...

Aslı Berber/Gölcük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder