Zayıflama Kamplarında Kalıcı Zayıflama

Perşembe

Kalıcı Zayıflama Yöntemi Arıyorum

Kalıcı Zayıflamak İçin Yöntem
     Yıllardır kalıcı zayıflamak için yöntem arıyorum ama gerçekten nasıl beslenmek gerek bunu kimse öğretmiyor. Ben masabaşı bir işte çalışıyorum. Dolayısıyla vücut gücü harcamıyorum. Fakat sürekli beyin yoran bir iş yaptığım için de çok yoğun beyin gücü kullanıyorum. Madem karşımdaki kişi beslenme danışmanı (bu da yeni sıfat galiba, diyetisyenden farklı birşey mi bilmiyorum), o zaman bana ve benim hayatıma faydası olacak bilgileri öğretmeli ki ben bunu ömür boyu sürdürebileyim. Bir ömür kim öğlen ton balıklı salata yiyebilir yada tüm salatalar nasıl yağsız olacak, zeytinyağının salataya verdiği o tadı hayatımdan çıkaracak mıyım?
Ama onlar da haklı, bir kez öğrenirsem doğru beslenmeyi, bir daha neden kapılarını çalıp onlara para yedireyim ki!
KALICI ZAYIFLAMAK İÇİN EN ETKİLİ YÖNTEM
   İşte kalıcı zayıflamak için ortada bir yöntem varsa da bunu daha fazla para kazanma uğruna taksit taksit uyguluyorlar. Bu da insanda bıkkınlık yaratıyor bir zaman sonra.
KALICI ZAYIFLAMAK İÇİN EN ETKİLİ YÖNTEM
  Özellikle son 4 yıldır çok fazla bitkisel destek denedim. Bunların bir faydasını da görmedim sanırım ki hala kilolarla uğraşıyorum. L-Carnitine hapları, CLA hapları,mega fat burner sporcu destekleri,yeşil çay ekstresi, hoodia içerikli diyet bantları, bio-silhouette, apple cider, waterpill,extreme cal blocker, lipotropic factors,tereotu tableti,krom tabletleri. Şimdi buraya yazınca ürktüm doğrusu, umarım bunlar bana daha da zarar vermemiştir. Bunun yanısıra, diyetisyene giderken, bir yandan da lazerle akupunktur noktalarının uyarılması terapisine devam ettim, bu da haftada bir gerçekleşti 4 ay boyunca. Diyeti daha rahat geçireceğim vaat edilmişti ama ben pek bir değişiklik hissedemedim. Basen ve bacak bölgesini hedef alan, elektrikli pedler masaj uygulamasına gittim bir süre. Peşinden spor da yaptırdıkları ve katı bir diyet verdikleri için o dönem işe yaramıştı ama sonra gene aldım. Tekrar gittim aynı yere fakat bu sefer motivasyonum çok düşmüştü programı doğru dürüst takip edemedim bile...
KALICI ZAYIFLAMAK İÇİN EN ETKİLİ YÖNTEM
   Kalıcı zayıflamak için yöntem arıyorum. Bunca programı bir arada yürütmek için çabalayan vücudumun birgün iflas edeceğinden korkuyorum.
    Eşimin ailesine gittiğimizde acaba kilodan dolayı yaşlı mı gözüküyorum, benim için şişko mu diyorlar, göbeğime basenime bakıp amma da koca g..lü mü diyorlar diye hep içten içe üzülüyorum.Onlar kilo alınca resmen seviniyorum, kilo verince de acayip kıskanıyorum. Kalıcı zayıflamak için hangi yöntemi kullanıyorlar soramıyorum bile.Hele bir de ben diyet yapıyorum deyip hiç kilo veremeden eski yeme düzenime dönüyorsam hah diyorum demişlerdir ki gene beceremedi:( . Eşim hiç bir zaman bana kilolusun vs. demedi. Çok zayıf sevmem ben der hep ama acaba içinden karım azcık kilo verse diyor mudur diye de düşünmüyor değilim. Paranoyak olmadan bir versem şu kiloları iyi olacak...
   Son zamanlarda kilo sorunu psikolojimi bozmaya başladı. Çünkü verdiğim kiloları hep geri almak beni başarısız hissettiriyor. Ve hani insan düşündüklerini kendine ispatlar derler ya, ben de bu konudaki başarısızlığımı kendime ispatlarcasına, her kilo verişten sonra alıyorum, sigarayı bırakacağım diyorum bırakamıyorum, spora başlayacağım diyorum başlayamıyorum yani zincirleme bir reaksiyona giriyor. Eşimle aynı ofiste olduğum için sanki ben daha da kilo alırsam herkes bana bakar, "şuna bak yeni evli ama amma da şişman,,hiç mi bakmıyor kendine" der gibi hissediyorum. Bu düşünce beni çok mutsuz ediyor. Kalıcı zayıflamak için farklı yöntemler mi denemeliyim bilmiyorum ama en kısa zamanda bir şeyler yapmam gerektiği gün gibi ortada. Acil yardım...

Asuman Günyolu
Muğla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder